write about love in any tense

kalendern är för färgglad. man blir alldeles snurrig av alla prov och konserter och födelsedagar nedskrivna i olika storlekar. måste lära mig att prioritera bättre för att det ska funka. har nog aldrig pluggat så mycket kemi på en dag, och har aldrig känt mig lika dålig på det. nästa vecka är det i alla fall matte d-prov. det blir party det. nä, men party blir det i alla fall på lördag. så jag har nåt att se fram emot hur som helst.

ser fram emot det här imorrn också.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men jag var ju högst upp fyran från höger :) <3

2011-04-04 @ 20:16:26
Postat av: Anonym

tänkte det men vågade inte gissa;)

2011-04-04 @ 20:53:54
Postat av: Anonym

Vill du bli Dagens Blogg? Anmäl dig här http://emmyasklof.blogg.se/2011/april/tisdag-dagens-blogg.html

3 vinnare dras!

Kram

2011-04-04 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback